Nosto

Nosto on markkinointipalvelu, jonka avulla verkkokauppiaat voivat tarjota asiakkailleen personoidun ostokokemuksen, mikä puolestaa lisää konversioita, nostaa keskimääräisen ostoksen arvoa ja saa myös asiakkaat palaamaan verkkokauppaan uudelleen. Noston ratkaisu on alustariippumaton, eli se toimii kaikissa verkkokaupoissa ja kaikissa verkkokauppa-alustoissa. Omnin laaja kokemus verkkokaupasta ja syvällinen yhteistyö Noston kanssa tekevät meistä ihanteellisen kumppanin, joka varmistaa, että Nosto vastaa liiketoiminnallisiin tavoitteisiisi, ja että otat palvelusta maksimaalisen hyödyn irti.

Mistä on kyse?

Omni Partners tekee yhteistyötä Noston kanssa usealla tasolla. Omni on palvelun suurin jälleenmyyjä Suomessa. Nosto puolestaan keskittyy täysin kehittämään maailman parasta markkinointiautomaation ratkaisua.

Nostoon liittyvä palveluvalikoimamme kehittyy jatkuvasti, kun palveluun julkaistaan uusia ominaisuuksia ja verkkokauppiaiden puolelta nousee esiin uusia tarpeita. Omnin Nosto-tiimi voi itsenäisesti pitää huolta kaikista Noston ylläpitoon liittyvistä puolista, oli kyse sitten teknisistä, strategisista tai designiin liittyvistä kysymyksistä.

Tällä hetkellä valikoimamme sisältää seuraavat palvelut:

  1. Noston käyttöönotto: Jos sinulla ei ole teknistä partneria Noston käyttöönottoon, autamme mielellämme riippumatta käyttämästäsi verkkokauppa-alustasta; keskitymme laajempiin enterprise-tason projekteihin sekä räätälöityihin alustoihin, mutta voimme auttaa kaikenlaisten alustojen kanssa
  2. Päivittäinen ylläpito: Muutokset suosittelun logiikkaan, triggeröityjen sähköpostien aktivoinnint ja niiden muokkaukset, uusien Noston ominaisuuksien aktivointi ja käyttöönotto
  3. Integraatiot: Räätälöidyt integraatiot, ESP- ja POS-integraatiot, blacklist-integraatiot ja kaikki muut toiminnallisuudet, joissa Nosto tukee datan tuontia ja vientiä palvelun ohjelmointirajapintojen kautta
  4. Muutokset ulkoasuun ja designiin: Noston on-site-elementtien ja -suositusten visuaalinen suunnittelu, visuaaliset mallit triggeröityjä sähköposteja varten, räätälöidyt asetukset, bannereiden suunnittelu ja toteutus
  5. Asiantuntijapalvelut ja optimointi: Tarvittavat muutokset jatkuvien Nosto-kampanjoiden tueksi, dataan pohjautuvat optimoinnit Noston on-site-suosituksissa ja triggeröidyissä sähköposteissa, laajat A/B-testaukset, kampanjoiden ja tarjooman harmonisoinnit, kampanjoiden seurannan, raportoinnin ja optimoinnin palvelut

Miksi Omni?

Omni on verkkokauppaan erikoistunut liiketoiminnan kehitysyhtiö, joka tukee verkkokauppiaita kaikissa digitaaliseen liiketoimintaan liittyvissä asioissa. Ansaitsemme jokapäiväisen leipämme, monimutkaisista integraatioprojekteista, taktisen markkinoinnin optimoinnista ja kaikesta siltä väliltä. Omnin tiimillä on erittäin pitkä ja laaja kokemus kaikista verkkokaupan osa-alueista. Autamme yrityksiä mukautumaan yhä nopeammalla tahdilla muuttuvaan kuluttajakäyttäytymiseen.

Nosto ja Omni ovat tehneet yhteistyötä vuodesta 2013, ja yritykset tuntevat toisensa läpikotaisin. Omni on Noston markkinointiautomaation ratkaisujen suurin jälleenmyyjä Suomessa.

Nosto ja Omni tekevät yhteistyötä muillakin alueilla:

  • Omni ja sen tytäryhtiö Nord Software ovat suunnitelleet ja toteuttaneet useita Noston lisäosia, jotka integroivat palvelun eri verkkokauppa-alustoihin (esim. Magento, Drupal Commerce, PrestaShop, WordPress e-Commerce, WooCommerce, VirtueMart ja Ubercart)
  • Omni on auttanut Nostoa kehittämään palveluun uusia ominaisuuksia, konsepteista käyttöön otettuihin toiminnallisuuksiin, ja 1–2 yrityksen ohjelmistokehittäjää on työskennellyt Noston ydintoiminnallisuuksien kehittämisen ja R&D:n parissa vuodesta 2013

Haluatko kuulla lisää palveluistamme? Ota rohkeasti yhteyttä!

Pekka Koponen, Head of Sales
Puh. +358 50 597 8092
[email protected]
LinkedIn-profiili