SEM / display

SEM / display

SEM eli Search Engine Marketing, hakukonemarkkinointi, on vaikeiden lyhenteiden ja digijargonin todellinen temmellyskenttä. Omnin selkeät suomenkieliset kuvaukset auttavat sinua saamaan selvää muiden digitoimistojen teksteistä.

MCC eli My Client Center
SEM / display

MCC eli My Client Center on Googlen työkalu, jonka avulla Google AdWords -tilien kanssa työskentelevät voivat hallinnoida tilejä tehokkaammin yhden näkymän avulla.

Maksettu hakutulos
SEM / display

Maksetulla hakutuloksella tarkoitetaan hakukoneen hakutulossivulla näkyviä mainoksia. Maksettuja hakutuloksia hallinnoidaan ja optimoidaan mm. Google AdWordsin kautta.

Impressio
SEM / display

Impressio tarkoittaa näyttökertaa. Luku kertoo mainoksesi näkymiskerrat esimerkiksi hakukoneessa tai display-verkostossa.

InScreen
SEM / display

InScreen-luku kertoo, kuinka monta kertaa display-mainoksesi on ollut näkyvissä käyttäjän ruudulla.

View-through
SEM / display

View-through-konversiot ovat tuloksia, jotka ovat tapahtuneet 30 päivän sisällä display-mainoksen näkemisestä.

Google AdWords
SEM / display

Google AdWords on hakusanamainonnan kanava. AdWordsin avulla luodaan mainoksia Googlen hakutulossivulle tai yrityksen verkostoihin.

CPO eli Cost Per Order
SEM / display

CPO eli Cost per Order tarkoittaa tilauskohtaista hintaa. Luku on suoraan verrattavissa yleisemmin käytettävään CPA:han eli hankintakohtaiseen hintaan.

CPC eli Cost Per Click / PPC eli Pay Per Click
SEM / display

CPC eli Cost Per Click ja PPC eli Pay Per Click tarkoittavat yksittäisen klikin hintaa. Jos käytät mainonnassasi CPC- tai PPC-hinnoittelua, luku kertoo sinulle kuinka paljon olet keskimäärin maksanut siitä, että käyttäjä on klikannut mainostasi.

Liity sähköpostilistallemme ja pysyt ajan tasalla digimaailman uutuuksista!

© 2017 Omni Partners Oy
Simple Share Buttons